مقاله های ترجمه شده مدیریت
نوشته شده توسط : محمد

ترجمه مدیریت
تعهد انجمن نام تجاری یک  نقش عمده ای را در روابط بین اطمینان به انجمن نام تجاری یا برند و صداقت برند تجاری بازی می¬کند. در نهایت، تعهد نام تجاری تیز یافته شده است که یک تأثیر قوی ای بر روی تبلیغات بر سر زبان ها و انتقاد های سازنده دارد.
محدودیت های پژوهش /استلزامات: در این مطالعه اثبات شده است که نیاز است تا تعهد انجمن برند تجاری از نظر ساختاری خود را بهبود دهد. به طور خاص، توجه به ابعاد زیرین این تعهد ، باید روابط پویایی را در بین اطمینان/وابستگی، تعهد برند تجاری و رفتارهای صادقانه ی برند تجاری ایجاد کند.
ترجمه حسابداری
بسیاری از شرکت ها برای ترکیب محصول با مشکلات تصمیم گیری مواجه می شوند . هر شرکت با توجه به ظرفیت و توانایی خود را در تولید محصولات مختلف در هر هکتار اقدام می کند ، اما مطمئن نیستند آن چیزی که محصولات و مقادیر این محصولات را شکل می دهد ، باید تولید به منظور تبدیل شدن بیشتر سود باشد . آنها نیاز به تعیین کسب و کار اصلی خود دارند به طوری که آنها می توانند رقابتی باقی بمانند . بر مبنای فعالیت هزینه یابی و تئوری محدودیتها را می توان با هم برای پیدا کردن این ترکیب محصول ارائه کرد .
ترجمه پزشکی
آب و تعادل الکترولیتی در ۳۹ بیمار مبتلا به ایلئوستومی دائم مورد بررسی قرار گرفت . این موارد برای کسانی که کولیت اولسراتیو داشتند و همچنین در ۳۹ فرد سالم که از نظر سن و جنس همسان بودند مقایسه شده است.ایلئوستومی باعث از دست دادن مقادیر بیش از حد از آب می شود و سدیم در پساب ایلئوستومی در مقایسه با ضرر و زیان مربوطه در مدفوع نرمال بوده است . مجموع غلظت پروتئین و آلبومین میانگین پلاسما در ایلئوستومی باعث ایجاد رگه های آبی در بدن می شود . خروجی ادرار روزانه ، سدیم کمی دارد اما پتاسیم آن بالا می باشد و همچنین pH ادرار کم می باشد .ایلئوستومی میانگین غلظت آلدوسترون در پلاسما (P <0.001) را نشان می دهد که مسئول جبران آب بخشی از بدن برای کاهش سدیم و آب است. از جمله اصطلاح تطابق ایلئوستومی که بوجود می آید . 





:: برچسب‌ها: ترجمه پزشکی , ترجمه حسابداری , ترجمه مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 788
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: